آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد مویز برای چه کسانی می تواند مضر باشد؟ | خواص و مضرات مویز را بشناسید چطور از خشکی چشم پیشگیری کنیم؟ رژیم غذایی کتوژنیک استرس را کاهش می‌دهد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم
سرخط خبرها

جزئیاتی از وقوع جنایت در یک جشن عروسی در شیراز

  • کد خبر: ۱۴۳۰۱۷
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
جزئیاتی از وقوع جنایت در یک جشن عروسی در شیراز
پسر جوانی که در یک جشن عروسی به دلیل اختلافات خانوادگی مرتکب قتل شده بود، دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پسر جوان که در یک جشن عروسی مرتکب قتل شده بود با ردیابی‌های پلیس شیراز در اطراف این شهر دستگیر شد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در این باره اظهار داشت: ساعت ۲۰ دقیقه بامداد هشتم دی در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری بین چند نفر در یکی از تالار‌های عروسی واقع در اطراف پل فسا شهرستان شیراز، مأموران پاسگاه انتظامی پل فسا به محل اعلامی اعزام شدند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد در مراسم جشن عروسی که در تالار در حال برگزاری بوده است، تعدادی از افراد حاضر در مراسم به دلایل نامعلوم با یکدیگر درگیر شده‌اند که در این میان پسری ۲۰ ساله با ضربه مستقیم سلاح سرد مجروح و بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه در این درگیری ۵ نفر دیگر نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، افزود: در این خصوص ۳ نفر از عوامل درگیری توسط مأموران انتظامی در محل دستگیر شدند.

شجاعی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات تکمیلی مأموران انتظامی، ۷ نفر دیگر از عوامل درگیری نیز در محله‌ای از شهر شیراز شناسایی و دستگیر شدند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد ۳ تیغه سلاح سرد (قمه) کشف شد. با تلاش مأموران انتظامی، عامل اصلی این پرونده که پسری ۱۹ ساله بود صبح روز هشتم دی در مخفیگاه خود واقع در یکی از محله‌های شهر شیراز شناسایی، دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: علت و انگیزه این درگیری و وقوع قتل اختلافات خانوادگی بوده است و قاتل برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->